TASUB TEADA: Kuidas kompenseerivad Eesti suurimad poed kassas selgunud kallima hinna?

 (46)
Prismade hinnavõrdlus
Foto: Kristiina Ojamets

Tänane Eesti Päevaleht kirjutab sellest, et mitu Eesti kaubandusketti on andnud avaliku lubaduse teha eksitava hinnateabe korral kassas otsus üldjuhul tarbija kasuks.

Katrin Bats, Rimi pressiesindaja:

Meie oleme Rimis otsustanud, et olukorras, milles oleme ise süüdi, müüme toote kliendile hinnaga, mida ta riiulis nägi.

Katrin Riisalu, Selveri ostudirektor:

Kui saalis hinnasildil on soodsam hind kui kassas, siis kliendile tuleb anda toode selle hinnaga, mis on sildil.

Piret Suitsu, Tallinna Kaubamaja teenindus- ja personalidirektor:

Kui kassas selgub, et kaup on kallim, kui on riiulil hind, saab osta selle hinnaga, mis on tootel saalis.

Silver Säga, Prisma turundusjuht:

Kui hind kassas erineb hinnasildile kirjutatust, siis on kliendil alati õigus saada kaup selle hinnaga, mis oli hinnasildil riiulis kirjas. Kui selline eksimus tuleb välja pärast kauba eest tasumist, maksame kliendile raha tagasi.

Ty Lehtmäe, Maxima brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor:

Maximas kehtib sisekord, mille järgi peab klient juhul, kui hind riiulis on odavam lõplikust hinnast kassas, saama toote osta riiulis väljas olnud hinnaga.

Target
Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias