Taxify tunnistab süsteemiriket: aprilli algul tehtud sõit võis kliendile maksta topeltsumma

 (10)
Vaata järele, kas viga puudutas ka sind!
MARTIN VILLIQ,HENDRIK RAAVE
Foto: Arno Saar, Õhtuleht

Delfi toimetusse pöördus Taxify klient, kes aprilli algul tehtud sõidu eest topelt maksma pidi.

Taxify äpp oli vaikimisi seadistatud tasuma sõidu eest sularahas, kuid sihtkohta jõudes maksis äpp omaalgatuslikult ka Telia mobiilimaksega. Taxifyst saadud info kohaselt olla viga puudutanud suisa 3000 klienti.

Taxify esindaja Martin Villig märkis, et viga nii mastaapne siiski polnud.

Villigi selgutusel valis Taxify äpp 2-3. aprillil tehnilise rikke tõttu teatud osale klientidest vaikimisi maksemeetodiks Telia m-makse. Klient ise nägi seda valikut enne takso tellimist. Kuna kliendid ei pööranud maksemeetodi valikule tähelepanu, siis tellisid takso Telia maksega. See viga võis puudutada maksimaalselt 1000 klienti ja viga parandati 3. aprilli ennelõunaks, täpsustas Villig tegelikke numbreid.

"Taksojuht näeb iga Taxify sõidu lõpus, kas tegemist on sularahas või elektroonilise maksega. Enamik taksojuhte nägid, et tegemist oli elektroonilise maksega ja kliendi käest raha ei võtnud. Mõned juhid, kes siiski võtsid kliendi käest lisaks Telia maksele ka sularaha eksisid Taxify reeglite vastu ja me vabandame selle eest. Võtsime antud taksojuhtidega ühendust ja selgitasime neile veelkord maksete vastuvõtmise reegleid," lubas Villig.

Taxify hinnangul võis topeltmakseid toimuda mõnikümmend. Kui klient maksis antud kuupäevadel taksojuhile sularahas ja lisaks Telia maksega, siis palub Taxify pöörduda klienditoe poole topeltmakse tühistamiseks.

Isegi, kui mobiilimakse toimub kliendi teadmata, ei tohiks juht topelt raha küsida. „Alati, kui toimub mobiilimakse, saab klient sõidu eest väljavõtte e-maili peale. Juht ei tohiks võtta topelt summat. Juhul, kui juht seda siiski tegi, siis oli see juhi viga," märkis Villig.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias