Tehnik paljastab, millise firma teleritega käivad eestlased kõige sagedamini remonditöökojas

 (159)
spets24
Thomas Gross.Foto: Kert Saarma

Kuigi tolm, tubakasuits, äike, pinge kõikumine vooluvõrgus ja muud keskkonnategurid võivad telerile halvasti mõjuda, on teleri eluea suurimad vaenlased siiski selles peituvad komponendid.

„Teler läheb katki, kui koosneb viletsatest komponentidest. Ei ole mõtet osta odavat telerit, sest lõpuks tuleb see ostjale kallim," teab kogenud teleriparandaja, IT Bussi juhatuse liige Thomas Gross.

Gross ütleb, et kõige rohkem jõuab nende töökotta n-ö Türgi päritolu teleribrändide tooteid. Firmadest nimetab ta Grundigit, JVC-d, Hitatchit, Finluxi. „Neid jõuab siia rohkem. Nende koostisosad on meie hinnangul viletsamad, neid on ka remontida üsna keerukas. Nende kasuks räägib tarbijale mõistagi nende odavam hind," selgitab Gross.

Uue põlvkonna sagedasti remonti vajavast telerifirmast nimetab Gross üllatuslikult ka Philipsit. „Nende telerid ei ole eriti hästi välja kukkunud. Kõige vähem puutume kokku LG ja Samsungi telerite riketega. Esimese puhul on kvaliteet tagatud sellega, et telerite komponente valmistatakse ise, mistõttu neil on küllap ka parem kvaliteedikontroll," oletab Gross.

Philipsit ei tasu Grossi sõnul tuntud brändide seast siiski maha kanda. „Kui teleril on tootjalt pikem, vähemalt kolmeaastane garantii, isegi kui seal on Ambilight või muu imevidin lisaks, siis on see teler parematest ja kestvamatest komponentidest valmistatud," kinnitab Gross.

Ega püksid sellest paremaks ei lähe, kui pood neile garantiid juurde annab.
Thomas Gross

Ta tuletab meelde, et tootja garantii on kaupmehe omast märksa olulisem. „Ega püksid sellest paremaks ei lähe, kui pood neile garantiid juurde annab," näitlikustab ta poe garantii ebatähtsust toote kvaliteedi hindamisel.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias