Telia kliendid marus: esindustes ei aita ka aja broneerimine, järjekorrad on ulmelised!

 (181)
Telia kliendid marus: esindustes ei aita ka aja broneerimine, järjekorrad on ulmelised!
Foto: Telia

Telia esindustesse on tekkinud järjekorrad. Lugeja väitel ei aita ka aja broneerimine, sest ette võetakse ka jooksvas järjekorras seisvaid kliente.

"Klienditeeninduses isegi ette broneeritud aeg ei tähenda mitte midagi. Võetakse ette kõik kliendid väljaspool igasugust järjekorda, kes tulnud sooviga mobiili-IDd sõlmida. Ja neid on väga palju. Tavajärjekorras kliendid võivad oma aega ootama jäädagi," kurtis toimetusele kirjutanud Telia klient.

Telia meediasuhete juhi Raigo Neudorfi sõnul hoitakse selle nädala pühapäevani esinduste järjekorrasüsteemil peal Mobiil-ID klientide prioriteetsust.

"Oleme otsustanud riiki keerulisel ajal toetada. See tähendab, et võimaldame inimestel, kes muretsevad ID kaardi sertifikaatide turvalisuse pärast, kiirelt mobiil-ID kasutusele võtta," toob Neudorf põhjuseks.

Turvanõuete tõttu saab mobiil-ID lepingut sõlmida ainult esindustes ning kuna klientide huvi selle vastu oli viimastel päevadel mõnevõrra suurenenud, tekkis ka mõnes suuremas esinduses ajutiselt pikemaid ootejärjekordi, selgitas Neudorf.

"Vabandame klientide ees, kes ei soovinud mobiil-IDd ja pidid mõnel juhul natuke kauem ootama ning rõhutame, et tegu on ajutise olukorraga ning alates esmaspäevast taastub järjekorrasüsteemides tavapärane prioriteetsus," lisas Neudorf.

Teliale toob iga uus mobiil-ID leping iga uue kliendi pealt aastas 12 eurot lisaraha.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias