Telia solvas eakat klienti: kõnepaketist keeldunud pensionäri meelt püüti muuta tema tütre kaudu

 (116)
Telia solvas eakat klienti: kõnepaketist keeldunud pensionäri meelt püüti muuta tema tütre kaudu
Foto: Madis Veltman

Kasulikuga võttis ühendust lugeja, kelles tekitab küsimusi Telia müügitaktika. Soovides mobiilioperaatorit vahetada, võttis Telia enda pensionärist kliendi asemel ühendust hoopis tema tütrega, kellel palus oma ema veenda otsuse üle tõsiselt järele mõtlema. Tütre sõnul solvas selline käitumine tema ema südamepõhjani.

Toimetusega vestelnud Telia kliendi tütre sõnul võttis mobiilioperaator augusti alguses tema emaga ühendust, et teatada senise paketi kadumisest ja et pakkuda uut paketti. Pakutav pakett oli aga üle kahe euro võrra kallim kui varasem ja kliendi jaoks täiesti tarbetu.

„Minu pensionärist ema on olnud Telia klient aastakümneid. Tal oli pakett, mille kuutasu oli 3,40 eurot. Ta ei ole kunagi kasutanud mobiilset internetti, sest kodus on arvutiühendus, seega teeb ta mobiiltelefoniga vaid kõnesid ning vahel saadab mõne SMSi," kirjeldas lugeja.

Pakutava paketi kuutasu olnuks 5,99 eurot. Selle eest oleks klient saanud välismaal rääkida sama hinnaga kui kodus, samuti oleks talle pakutud soodsama hinnaga nutitelefoni. "Ilmselgelt on Telial teada, et klient ei tee välismaal kõnesid ega kasuta mobiilset internetti," kommenteeris lugeja. "Uurisime Teliast, kas pakutakse ka ainult kõnepakette, kuid seda võimalust ei pakutud."

Mu ema on kõrgharidusega teovõimeline inimene ja teeb otsused ise.
Seotud lood:

Klient leppis esialgu küll olukorraga, ent kui oktoobris Elisalt soodsam pakkumine tuli, otsustas ta operaatorit vahetada. Pärast seda võttis Telia kliendiga uuesti ühendust ja tegi soodsama pakkumise, ent olles nördinud varasemast suhtumisest, loobus klient sellest pakkumisest.

Selle peale võttis Telia uuesti ühendust, ent sel korral otsustati pöörduda hoopis kliendi tütre poole. "Telia esindaja pöördus minu poole sooviga, et ma emaga räägiksin. Olin sellisest soovis hämmastunud, sest mu ema on kõrgharidusega teovõimeline inimene ja teeb otsused ise, kuid lubasin siiski emaga rääkida ja palusin pakkumise üksikasjad oma meilile saata," rääkis nördinud tütar.

"Pärast vestlust teavitasin Telia klienditeenindajat meilitsi, et klient jääb oma otsuse juurde ning soovib mobiilside lepingut Teliaga lõpetada. Selle meili jätkuks soovis klienditeenindaja saada minult põhjendust, miks klient ikka soovib lepingut lõpetada, kuigi nende omavahelises vestluses oli klient põhjuse välja toonud: ta ei usalda Teliat enam," lisas ta.

Telia klienditeeninduses pettunud lugeja soovib teda, miks pöörduti tema ema veenmiseks kliendi selja taga hoopis tema poole.

Telia: tegu oli inimliku eksitusega

Vastab Telia meediasuhete juht Raigo Neudorf:

"Uurisime juhtunu tausta ning võime öelda, et tegu oli inimliku eksimusega kliendi vajaduste mõistmisel. Kindlasti polnud klienditeenindaja eesmärk kedagi solvata. Kliendi ja Telia teenindaja vahelises suhtluses tunnistas klient, et arutas koos tütrega augustis saadud pakkumise üle. Seetõttu oli teenindaja soov selgitada ka seekordse pakkumise sisu kliendi tütrele.

Igapäevaselt tuleb ette juhtumeid, kus klient võtab endale mõtlemisaega ja arutab operaatori poolt esitatud pakkumise oma lähedaste, sh lastega läbi. See on täiesti mõistetav, kuna vahel on mõni teine pereliige end teenusepakkuja teenustega paremini kurssi viinud ja soovib otsustes kaasa rääkida.

Palume kliendi ees tekkinud situatsiooni pärast vabandust ja võtame siit kaasa õppetunni edaspidiseks.

Mis puudutab augustis tehtud kõnepaketi pakkumise sobivust, siis Telia teeb klientidele uusi pakkumisi ühelt poolt lähtuvalt kliendi senisest kasutusest, teisalt eesmärgiga tutvustada uusi võimalusi.

Kõiki vajadusi ei saa tänase kasutuse järgi hinnata, sest vajadused muutuvad ja uute või soodsamate võimaluste tekkides muutuvad ka kasutusharjumused. Nii on juhtunud ka rahvusvaheliste teenuste kasutusega. Käesoleval aastal Mobiilse elu paketti lisatud soodsam rahvusvahelise suhtluse võimalus, on osutunud klientide seas väga populaarseks ja tõstnud nii kõne kui interneti kasutust välismaal."

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias