Ujula nipsakas vastus kriitikale mustuse ja lagunevate basseinide kohta hämmastas klienti

 (95)
6RV27SEP11F11
Foto: Rauno Volmar

Möödunud nädalavahetusel Tabasalu spordikeskuse ujulat koos lapsega külastanud ema kirjutas Harku valla Facebooki gruppi kirja, milles avaldas oma ujulale saadetud kriitilise tagasiside peale laekunud vastuse, milles öeldi lihtsalt, et nii negatiivset kommentaari pole otstarbekas kommenteerida.

„Külastasin nädalavahetusel koos lapsega Tabasalu spordikeskuse ujulat. Täna edastasin neile tagasiside, kus tõin välja musta duširuumi, rooste, liiva laste basseini põhjas ning ka katkised plaadid beebide basseinis. Minu jaoks igasugune tagasiside on tagasiside," kirjutas ema oma postituses.

Kliendi originaalkiri (ja täismahus) ujulale saadetud kiri oli järgmine:

Tere! Sai nädalavahetusel ujulat külastatud ning pean nentima, et kuigi olen Tabasalu inimene, siis kahjuks enam tagasi ujuma küll ei kutsu. Pigem sõidan Tallinna või Laualasmaale. Käisin koos lapsega, hommikul kell 10.00 duširuumi sisenedes alustasin kõigepealt põranda pesuga, kuna see oli väga must - liiva mustust ja juuksekarvu täis. Saaga jätkus bassenis, kus keskmine basseinipõhi on liiva täis ning tagatipuks on ka mu üks varavastest katki, kuna miski lõikas sisse. Ei tea, kas basseinipõhjas lahtised plaadid vms. Beebide basseinis plaadid ära kukkunud, parandatud neid ei ole, kuid lapsed ujuvad ja möllavad seal. Rääkimata loomulikult sellest, kuidas kõik roostetab. Koristusteenus peaks olema elementaarne, kuid need kaks tundi, mis ujulas veetsin, ei silmanud kordagi koristajat ning pesema minnes oli duširuumi põrand veelgi hullem kui kell 10.00. Kas praeguses konkurentsitihedal ajal saab Tabasalu Spordikompleks seda endale lubada? Kuidas väärtustatakse/hoolitakse kliendist?
Ujulale kirjutanud külastaja

Tabasalu spordikeskuselt sai ta aga järgmise vastuse:

Kliendid, kes on meie maja külastanud 2 aastat tagasi ja teinud seda täna, saavad ilmselgelt aru, kuidas me neist hoolime ja kuidas me neid väärtustame. Tabasalu Spordikompleks ei saa täna kurta klientide hulga või nende rahulolu osas ja teeme igapäevaselt tööd selle nimel, et olukord meie majas igakülgselt paraneks.

Nii negatiivse tagasiside korral tundub, et meil pole otstarbekas asuda isegi selgitama neid Teie poolt toodud puudustega seonduvat, sest igal inimesel on ju oma subjektiivne arvamus ja asjadest arusaam.

Soovime siiralt, et teised ujulad pakuksid Teile paremat teenust ja positiivsemaid emotsioone.
Tabasalu spordikeskus

Saadudu vastust jagas naine postitusena Facebookis, mille peale reageerisid mitmed teised kohalikud, kes sekundeerisid välja toodud puudustele.

„Sama kogemus pühapäevast - liiv (kuhjana!) laste basseini põhjas ja äärmiselt must duširuum. Liiva kohta küsisin vetelpääste korrapidajalt ja sain vastuseks, et seoses puhastussüsteemi probleemiga tekkis liiv basseini. Ujula tagasiside on hämmastav," märkis üks ujulat külastanud naisterahvas.

„Minul õnnestus olla koos lastega laste basseinis kui üks trikoos tädi harjaga hoolikalt basseini seinu pesi. Pärast seda ei olnud enam meeldiv seal vees liguneda teades, et seina küljest pestud mustus sealsamas vees hulbib," kirjutas teine külastaja.

Ujula juhataja Meelis Härms lisas postituse alla omakorda oma kommentaari.

„Head Harku valla elanikud. OÜ Strantum nimel palun asutuse juhatajana vabandust Tabasalu Spordikompleksi poolt väljasaadetud ebasoliidse vastuskirja pärast!

Antud vastuskiri on kahetsusväärne ega väljenda ei Strantumi ega Tabasalu Spordikompleksi üldiseid klienditeeninduspõhimõtteid.
Meelis Härms

Töötame igapäevaselt selle nimel, et pakkuda meie klientidele paremat teenust ning korrektne ja viisakas klienditeenindus on selle väga oluline osa. Antud vastuskiri on kahetsusväärne ega väljenda ei Strantumi ega Tabasalu Spordikompleksi üldiseid klienditeeninduspõhimõtteid.

Võtame teie tagasiside arvesse ning vaatame viidatud puudused üle.

Kindlasti on teie tagasiside ka edaspidi oodatud, et saaksime töötada meie teenuse järjepideva arendamisega ning paremate sportimistingimuste pakkumisega.

Samuti on kõik kliendid, sealhulgas kohalikud külastajad, meile olulised ning anname endast parima, et jääksite edaspidi meiega rahule."

Vaata postitust lähemalt siit:

Card

Hea lugeja, jaga meiega oma kogemusi veekeskustest ja ujulatest, kus oled märganud räpasust või muid puudusi. Kirjuta meile kasulik@delfi.ee.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias