Üle poole miljoni euro Partnerkaardi boonusest aegub loetud päevade pärast

 (45)
Üle poole miljoni euro Partnerkaardi boonusest aegub loetud päevade pärast
Foto: Tanel Meos

Partnerkaardiga koguti 2015. aastal üle 4,3 miljoni euro väärtuses boonuspunkte, millest on tänaseks kasutatud ära üle 3,7 miljoni euro väärtuses allahindlust andvaid boonuspunkte. 627 443 euro väärtuses realiseerimata boonuspunktid aeguvad juba selle kuu lõpus, 31. jaanuaril.

„Eelmisel, 2015. aastal koguti boonuspunkte 96 000 euro väärtuses enam kui 2014. aastal," rääkis Tallinna Kaubamaja Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats. „Boonuspunktide kasutamine aktiveerus juba detsembris ja sama tempo on jätkunud ka jaanuaris. Nendel kuudel suureneb boonuspunktide kasutamine võrreldes teiste kuudega kolmekordselt. Meie lojaalsed kliendid on harjunud oma boonussaldot jälgima ja õigel ajal ka ära kasutama. Kuid tahame siiski panna südamele, et selleks on jäänud aega veel vaid loetud päevad," lisas Paats.

Boonuse kasutamine on eriti populaarne olnud I.LU. kauplustes ning Tallinna ja Tartu Kaubamaja Ilumaailmas. „Boonuspunkte kasutatakse hea meelega enda või oma lähedaste premeerimiseks. Tehakse korraga suurem ost mõne eksklusiivse kosmeetikatoote või kvaliteetse parfüümi näol," ütles Rene Paats. „Nii kasutati 2015. aasta detsembris ligi miljoni euro väärtuses boonuspunkte just kingituste ja ka toidukauba ostmisel," lisas ta.

„Perioodi lõpuks kasutamata jäänud punktid oleme alati investeerinud Partnerkaardi lahenduste täiustamisse, et muuta klientide elu mugavamaks. Eelmisel aastal lõime lahenduse, mis võimaldab PartnerEkspressi ja SelveEkspressi iseteeninduskassasid kasutada eraldi lepingut sõlmimata. Nüüd saab klient enne teenuse esmakordset kasutamist tutvuda tingimustega otse iseteeninduskassa ekraanil ja anda kinnituse nendega nõustumiseks. Eelmisel aastal kasutati Selveri ja Kaubamaja iseteeninduskassasid koguni 2,2 miljonit korda," rääkis Rene Paats.

„Käesoleval, Partnerkaardi 20. juubeliaastal plaanime arendada mobiilse makselahenduse teenust, et muuta Partnerkaardi kasutamine käepärasemaks ja mugavamaks. Kindlasti realiseerime veel mitmed uuendused, mida meie lojaalsed kliendid uuringutest lähtuvalt ootavad," lisas Paats.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias