Vaata, kui palju raha maksavad bussifirmad reisijatele, kelle kott kaotsi läheb

 (5)
6RS16JAN08Q05.jpg
Reispagas.Foto: Rene Suurkaev

Eksikombel vahetusse läinud pagas jõuab üldjuhul kiirelt õige omanikuni tagasi, kuid kui see kaob või varastatakse ning bussifirma süüd selles ei tuvastata, jääb üle vaid politsei aktiivsele tegevusele loota, kirjutab Õhtuleht.

"Kogemus on näidanud, et eksituse ilmnemisel jõuab info klienditeeninduse või bussijuhi kaudu kiiresti meieni ning vahetusse läinud pagas saadetakse üldjuhul esimese vajalikus suunas sõitva bussiga omanikeni tagasi.

Reisijatele see mingeid kulutusi ei tohiks tuua. Neil tuleb vaid kokkulepitud ajal ja kohas bussil vastas olla," jõuab kott Eesti Bussi juhatuse esimehe Gunnar Obolenski sõnul tavaliselt päevaga omaniku juurde tagasi.

Kui pagas aga jääbki kadunuks või tuvastatakse bussijuhi süü selle kahjustumisel, hüvitab Eesti Buss tekkinud kahju kuni 160, Hansaliinid kuni 155 euro ja Simple Express kuni 200 euro ulatuses. 

Kuid selleks tuleb esitada esemete väärtust tõendavad dokumendid, vastasel juhul võivad bussifirmad kahju hüvitamisest keelduda.

Refereeritud artikli täisteksti loe Õhtulehest.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias