Vanim kliendikaart on eestlaste rahakotis olnud juba 20 aastat

 (10)
Euroraha
Foto: Sven Arbet

Tänavu saab 20-aastaseks Eesti vanim kliendikaart, Partnerkaart, mis on ühtlasi ka üks suuremaid lojaalsusprogramme Eestis. Juubeli tähistamiseks tuldi välja programmi uuendusega, mille käigus on klientidel võimalik luua peregruppe ning saada osa ka teiste pereliikmete sünnipäevasoodustusest.

Partnerkaardil on ligi 600 000 lojaalset klienti, see moodustab 46% Eesti elanikest. „Oleme rahul, et Partnerkaardi populaarsus on jätkuvalt suur ning kliendid külastavad meeleldi meie grupi kauplusi," rääkis Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp.

„Nende 20 aasta jooksul on Partnerkaardiga tehtud ligi 300 000 000 tehingut, aastate jooksul tekkinud lojaalne kliendibaas annab tugeva vundamendi ning kindluse tulevikuks," lisas Puusepp. Kõige rohkem kasutatakse Partnerkaarti Selveri supermarketites ning sellele järgneb kohe Kaubamaja.

Juubeliaasta puhul soovitakse tänada oma lojaalseid kliente ning pakkuda lisandväärtust uue funktsionaalsuse näol. „Tänasest saab Partnerkaardiga luua peregruppe ning seeläbi kasutada sünnipäevasoodustusi ka teiste pereliikmete sünnipäevadel," rääkis Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats. „Üldine trend on ikka selles suunas, et muuta teenust kliendi jaoks mugavamaks ning personaalsemaks," lisas Paats.

„Plaanis on Partnerkaardi lisavõimaluste ja funktsionaalsuse arendustega jätkata, arvestades seniseid kogemusi ning klientidelt saadud tagasisidet. Eesmärk on uusi arenevaid tehnoloogiaid kasutades vastata parimal viisil meie klientide ootustele," lisas Puusepp.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias