Viis autoomanike hinnangul halvimat sõiduautot, millega ainult probleeme

 (18)
Viis autoomanike hinnangul halvimat sõiduautot, millega ainult probleeme
Foto: Scanpix

Tarbijauuringute globaalne veebilehekülg Consumer Reports viis läbi iga-aastase uuringu sõiduautode omanike seas, et välja selgitada, millised viis sõidukit kõige ebausaldusväärsemad on.

Uuringus osalenud autoomanikud said oma isiklike sõidukite plussid ja miinused reastada ja südamelt ära rääkida, mis neid oma neljarattalise juures muserdab ja mis rõõmustab. Uuringusse kaasati üle 740 000 erineva sõiduauto margi ja mudeli poolest.

Tarbijauuringu tulemused lähtuvad põhimõttest, et kui inimene ostaks uue auto täna, siis tuginedes viimase kolme aasta kogemusele selle sõidukiga, kui vastupidav, mugav ja töökindel see oleks.

Kõige halvema skoori ning madalaima positsooni edetabelis sai Fiat500L, mille puhul autoomanikud kõige enam kurtsid, et käigukast põhimõtteliselt ei vaheta käiku, käik ei lähe hõlpsasti sisse ja tekitab piinlikke olukordi tiheda liiklusega teel. Samuti oli palju probleeme autoakuga, sest mitmetel autoomanikel oli kogemusi tee peale jäämisega.

Fiatile järgnes Ford Fiesta, mille puhul samuti heideti enne probleeme käiguvahetusega. Autoomanikel oli väga erinevaid ning arvukaid probleeme Ford Fiesta lisaomaduste ja -tarvikutega. Näiteks olid turvavööd tihti probleemsed, auto küttesüsteem kuumenes üle, tahavaatepeeglite asend nihkus pidevalt paigast ja õnnetumal juhul tuli terve peegel autokere küljest ära.

Seotud lood:

Tagantpoolt kolmas koht kuulus Cherokee džiibile. Muresid oli auto elektroonilise poolega- küll vilkus madalast rehvirõhust teavitav tuluke valimatult ja kogu aeg, auto käivitamine nupust ei õnnestunud, navigatsioonisüsteem tõrkus jne. Käiguvahetus oli probleemiks ka selle maastikuauto puhul, sest remonditöökotta oli enim pöördutud just antud murega.

Džiibile järgnes Nissan Pathfinder ei erinenud esikolmikust märkimisväärselt, kui ka selle sõiduki puhul kirusid autoomanikud käiguvahetuse tõrkumist. Sagedased olid ka juhud, kui armatuurile ilmusid segased hoiatussignaalid turvapatjade ja muu taolise kohta.

Viiendalt kohalt leiab Chevrolet Suburban/GMC Yukon XL-i. Sõiduauto ei lasknud seadistada ümber esi- ja nelikvedu, kuigi selline võimalus autos pidi olema. Navigatsioon, käed-vabad juhtimissüsteem ja raadio tõrkusid ja auto sisustuselemendid nagu uste plastikpaneelid lagunesid kergesti.

Loe viie halvima auto testitulemuste ja sõiduomaduste kohta siit.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias