Viis jõusaali reeglit, mille vastu eksijad teevad trenniskäigu ebameeldivaks

 (10)
Viis jõusaali reeglit, mille vastu eksijad teevad trenniskäigu ebameeldivaks
Jõusaal.Foto: Scanpix

Pole vahet, milline on käimasolev aastaaeg, kui oled jõusaali külastaja, tuleks sul neist viiest kirjutamata reeglist alati kinni pidada, vahendab Huffington Post.

Jõusaali etiketi reegel #1 - Puhtus on samm lähemale jumalikkusele

Kujuta ette, et oled minemas konverentsile ning istud toolile, mille käetoed on eelmise istuja tõttu higist nõretavad. Kas see poleks mitte rõve?

Nii ka jõusaalis. Kui oled ise suur higistaja, siis on täiesti elementaarne, et kannad endaga kaasas ka väiksemat jõusaali rätikut ning koristad enda järelt seadmed, mida oled kasutanud.

Elementaarne on ka see, et kui käid jõusaalis veedetud aja jooksul tualetis, siis pesed ka oma käsi. Keegi ei tahaks kokku puutuda hantlitega, mida oled puutunud pärast tualetiskäiku pesemata kätega.

Jõusaali etiketi reegel #2 - Kõigile meeldib kõvasti treenida

Kui sul on piisavalt jõudu, et tassida terve jalapress täis kõige suurema raskusega kettaid, siis on sul ka jõudu need sealt pärast jalapressi kasutamist ära koristada.

Mõtle nende peale, kes pole nii tugevad jõusaalihundid nagu sina.

Jõusaali etiketi reegel #3 - Arvesta ruumiga

Harjutuspingid on nagu sularahaautomaadid - need eeldavad mõned meetrid privaatsust. See võimaldab harjutuse sooritajal teisi häirimata oma kordusi teha.

Seotud lood:

Kui sina otsustad pinkide vahel jalutada, et haarata raskusi ning samal ajal teeb teine oma seeriat, siis oota - las ta lõpetab oma harjutuse. Sul pole nii kiire. Kui sinu pärast peab keegi oma harjutuse katkestama, siis võib juhtuda, et ta vigastab sind või iseennast.

Jõusaali etiketi reegel #4 - Arvesta peeglite ees oleva ruumiga

Kui kasutad hantleid ning seisad meetri kaugusel hantliriiulist peeglite ees, et end peeglist võimalikult lähedalt jälgida, siis võid sa seda tehes hoida kinni kuni kuut paari hantleid, mida keegi samal ajal kuidagi kätte ei saa.

Arvatavasti näevad sinu „pähklid" välja täpselt sama suured, kui seisad mõne meetri peeglist kaugemale.

Samuti tasuks olla arvestav nendega, kes juba tegid oma seeriat sel hetkel, kui ise peeglite ette ronisid. Võib-olla varjasid sa sellega nende vaate? Ole arvestav.

Jõusaali etiketi reegel #5 - Ohutus ennekõike!

Pole oluline, mida sa jõusaalis teed. Alati pead olema valvel, et sinu või kellegi teisega midagi ei juhtuks.

Rinnaltsurumise pingil kummalegi poole kolm 20-kilost raskust pannud ning pärast harjutuse lõppu ühelt poolt kõigi ära krabamine ei ole kõige nutikam mõte. Sellele järgneb sõber gravitatsioon, kes võib üsna palju pahandust korda saata. Võib juhtuda, et sellisel juhul pole kedagi teisel pool ja õnnetus lõpeb hästi, kuid võib juhtuda, et keegi jääb ette ja saab väga haiget või koguni viga.

Hea lugeja, jaga oma ebameeldivaid kogemusi jõusaalis ka Kasulikuga aadressil kasulik@delfi.ee.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias