Wolt: seame toidukullerite ja klientide tervise esikohale. Tellimus jõuab edaspidi kohale kontaktivabalt

 (8)
Toidukuller
ToidukullerFoto: Priit Simson

Ettevaatusabinõuna on Wolt COVID-19 viiruse tõttu võtnud kasutusele täiendavaid meetmeid toiduveo ohtuse tagamiseks. Suurima muudatusena arendati äppi võimalus lasta kulleril jätta tellitud toit ukse taha. Restoranidel soovitab Wolt võimalusel köögid lahti hoida.

"Suurima muudatusena arendasime kiirkorras välja lisafunktsiooni kontaktivabaks kojuveoks. Äpis saab nüüd veelgi lihtsamalt märkida, et kuller jätaks toidukoti sissepääsu või ukse ette, kaotades sedasi kokkupuute kulleri ja tellija vahel," ütles Wolt Baltikumi tegevjuht Liis Ristal.

Ristali sõnul monitoorib Wolt olukorda kõigil turgudel ja jälgib kohalike ametiasutuste ja osapoolte soovitusi. Kõik Wolti kuller-partnerid ja restoranid on vabad otsustama otsustama, kas nad soovivad Woltis online olla või mitte. "Meie jaoks on kõige olulisem kullerite, klientide ja partnerite tervis. Selleks jälgime olukorda ja mõistame, kui mõni kuller soovib koju jääda," ütles Ristal.

Restoranidele on keerulisel ajal toiduvedu võimalus äritegevuse säilitamiseks. “Isegi kui restoranid sulgevad kohapeal söömise võimaluse, soovitame köögid hoida avatuna ja teenindada kliente kullerite abiga,” ütles Ristal. Wolt on lisaks edastanud soovitused restoranidele täiendava puhtuse tagamiseks ning luua kulleritele toidukottide pealevõtukoht, et vähendada sotsiaalset kokkupuudet.

Seotud lood:

Euroopa Toiduohutusameti (EFSA) kinnitusel ei ole tõendeid, et COVID-19 viirus leviks toidu teel. Kuller-partnerid ei puuduta toitu, samuti ei veeda nad tavaliselt enam kui mõne minuti toitu restoranist peale võttes ning enam kui mõne sekundi toitu kliendile jättes.

Wolt palub kõigilt ka siiralt kannatlikkust, kuna klienditugi saab tavapärasest enam küsimusi ja päringuid, võib vastamine pisut kauem aega võtta. Samuti annavad endast parima, et hoida kojuvedu avatuna, kuid ainult juhul, kui ollakse kindlad nii kullerite kui ka klientide heaolu ja turvalisuse tagamisel.

Koroonaviirus SARS-CoV-2

  • Inimesed, kes kahtlustavad nakatumist koroonaviirusega, peaksid võtma ühendust oma perearstiga, küsima nõu perearsti nõuandeliinilt 1220 (välismaalt +372 634 6630) või koroonaviirusega seotud küsimuste jaoks loodud numbril 1247 või vajadusel kutsuma kiirabi, helistades hädaabinumbril 112.
  • Olulised telefoninumbrid:
    • 1247 – Käitumisjuhised eriolukorras toimetulekuks ja koroonaviirusega seotud küsimustes (24h, tasuta)
    • 1220 – Perearsti nõuandetelefon eesti ja vene keeles, pakub meditsiinialaseid nõuandeid ja konsultatsiooni (24h, tasuta)
    • 53 01 9999 – Välisministeeriumi konsulaarinfo, kui oled välismaal hätta jäänud (24h)
    • 112 – Hädaabinumber kiirabi, pääste ja politsei kutsumiseks (24h, tasuta)
  • COVID-19 sümptomid on sarnased gripi sümptomitele. Viiruse levinumad sümptomid on köha, palavik ja hingamisraskused.
  • Parim kaitse nakkushaiguse leviku vastu on käte pesemine ja inimestega kontaktist hoidumine.
  • Valitsus kehtestas viiruse kiire leviku tõttu 1. maini eriolukorra. Loe lähemalt, mida see kaasa toob!
  • Pärast välismaalt naasmist peavad nii Eesti elanikud kui ka välisriigi kodanikud olema kaks nädalat isolatsioonis. Loe lähemalt Välisministeeriumi kodulehelt!
  • Loe lähemalt koroonaviirusest Terviseameti kodulehelt!
Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias