Lugeja vihane: miks maksuameti infotelefon katkestab kõne ära, mitte ei jäta ootama? Peab terve päev pidevalt sama numbrit valima

 (16)
Tuludeklaratsioon
TuludeklaratsioonFoto: Andres Putting

Maksuameti infotelefonist teatatakse, et tarbija aja kokkuhoiu huvides kõne katkestatakse. Lugeja sõnul on see aga küllaltki tüütu, sest nii ei pruugigi lähipäevil liinile pääseda.

"Maksuameti infotelefonile helistades ei jäeta klienti mitte ootejärjekorda, vaid teatatakse, et kõik teenindajad on hõivatud ning teie aja kokkuhoiu huvides kõne katkestatakse. „Proovige hiljem uuesti,“ kõlab telefonitorus. Ja nii tulebki pidevalt uuesti ja uuesti numbrit valida ja sama vastus saada," räägib lugeja.

"Kõik see käib tööaja arvel, sest maksuameti infotelefon töötab 8.30-16.30. Reedel veelgi vähem."

"Tööinimesed peavad aga tööl olema ning ühelegi tööandjale ei meeldi, et töötaja tööajal maksuameti telefoninumbri ketramisega tegelevad.

Mida maksuamet sellest ise arvab?

Maksu- ja tolliameti avalike suhete osakonna juht Rainer Laurits möönab, et esimestel päevadel on kindlasti ootejärjekorrad infoliinidel pikemad ja ta soovitab aega varuda.

Teise võimalusena soovitab ta mõned päevad oodata, sest peale esimest nädalat on ootejärjekord oluliselt lühemad või puuduvad üldse.

Ja kolmas võimalus on saata e-kiri, millele vastame esimesel võimalusel, hiljemalt viie tööpäeva jooksul. „Aega deklaratsiooni esitada on kuni 1. aprillini,“ tõdeb Laurits.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi