Vaata järele: toidud, mida süüa enne magamaminekut, kui soovid sügavalt uinuda

 (6)
Vaata järele: toidud, mida süüa enne magamaminekut, kui soovid sügavalt uinuda
Pilt on illustratiivneFoto: Vallo Kruuser

Vahetult enne magamaminekut söömine ei ole just kõige kasulikum komme. Ent kui nälg ähvardab võtta silmanägemise, on mõistlik süüa neid toite, mis und ei riku. Toome The Independenti vahendusel välja mõned toidud, mille söömine enne magamaminekut und ei riku.

Mida süüa?

1. Banaanid

Ehkki banaanid annavad palju energiat, on banaanides ka palju magneesiumi, mis lõdvestab lihaseid. Lisaks sisaldab banaan seratoniini ja melatoniini, mis soodustavad uinumist.

2. Mandlid

Mandlid on hea kasulike rasvade allikas ning neis on ka palju magneesiumi, mis lisaks lihaste lõdvestamisele aitab südamel rahulikumad tuurid üles võtta.

3. Mesi

Kõigest üks teelusikatäis mett on piisav, et stimuleerida aju melatoniini tootmist, mis aitab meil paremini uinuda.

4. Kaerahelbed

Lisaks sellele, et kaerahelvestes on palju vitamiine, mineraalaineid ja aminohappeid, mis aitavad kaasa melatoniini tootmisele, soodustavad kaerahelbed ka insuliini tootmist.

5. Kalkuniliha

Kalkun on hea toit, millest valkusid ammutada. Valgud tekitavad täiskõhutunde, mis aitab tühjavõitu kõhuga paremini uinuda.

Toidud, mida enne magamaminekut vältida:

Alkohol, juust, vürtsikas toit, rasvane toit, kohv

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias