FOTO | Eestlased istuvad Hurghada lennujaamas teist päeva lõksus, lennufirma ja reisikorraldaja on jätnud reisijad infosulgu

 (157)
Eestlased lennujaamas lõksus
Eestlased lennujaamas lõksusLugeja foto

SmartLynx on kaks päeva järjest lennu Tallinnasse ära jätnud ja seetõttu on eestlased jäänud Egiptusesse lõksu ning ei saa kuidagi koju.

Kasuliku toimetusega ühendust võtnud Maria (nimi muudetud) sõnul on ta juba teist päeva koos teiste eestlastega Egiptuse kuurortlinnas Hurghadas lõksus ja reisijate seas valitseb täielik teadmatus, mida edasi teha. Lend on juba teist päeva ära jäetud.

Alguses pidi lend Hurgadast Tallinnasse lendama eile õhtul, kuid siis öeldi reisijatele, et lennuki rikke tõttu jääb lend ära ja kõik saadeti öösel kell 3 hotelli. Täna pidi uus lend minema, kuid täpselt sama lugu. "Öeldi, et lend jääb ära, minge tagasi hotelli ja kõik. Mitte mingit uut infot," ütles ta.

"Inimesed on siin juba vaikselt paanikas. Lapsed nutavad, üks laps on lausa palavikus."

Maria sõnul ei ole selline olukord aktsepteeritav. "Meil on ju kodus tööd ja muud kohustused! Kuidas nii saab?" on ta nördinud.

Reisi korraldas Novatours ja Tez Tour, kuid kumbki reisikorraldaja ei suutnud reisijatele Maria sõnul adekvaatset infot jagada. "Nad ütlesid meile lihtsalt, et kontakteeruge SmartLynxiga," ütles Maria. Lisaks ei vastanud Novatours 24h valvetelefonile.

SmartLynxi pressiesindaja Ilva Priedniece ütles, et lend ei jäetud ära, vaid lükati edasi lennukorraduslike põhjuste pärast. "Otsime võimalusi, et reisijad Tallinnasse transportida lähima paari tunni jooksul," ütles ta.

Seotud lood:

Priedniece lisas, et kõik reisijad on nüüd lennujaama check-inis ja neile jagati tasuta söögivautšereid.

Tallinna lennujaama infotabel näitab praegu, et lend Hurghadast peaks saabuma 18.30.

Novatoursi pressiesindaja Olev Riisbergi sõnul on tegu äärmiselt kahetsusväärse juhtumiga. "Hurghada-Tallinn lend pidi väljuma plaanipäraselt 29. aprillil, kohaliku aja järgi kl 22:20. Lennuoperaator SmartLynx Airlines teavitas meid lennuaja edasilükkamisest pühapäeva õhtul, millele järgnes hiljem mitu uuendatud hilinemise teadet," ütles ta

"Väide, et kliente hoiti infosulus ei vasta tõele. Tegutsesime vastavalt lennufirma poolt edastatud info kohaselt ning asusime kohe välispartnereid ja kliente teavitama."

Riisbergi sõnul majutati kõik Novatoursi kliendid Hurghadas viietärni hotelli, samuti tagati korduvalt toitlustus ka lennujaamas.

"Sarnaselt kõikidele reisijatele oli lennu väljumise jätkuv edasilükkamine SmartLynxi poolt ka Novatoursile halvaks üllatuseks," lõpetas ta.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias