Järgmine vautšeriportaal läks hapuks? Klient nõuab saamata jäänud teenuse eest raha tagasi, aga kirjadele vastust ei tule

 (9)
Autopesu
Foto: Andres Putting

Maria ostis vautšeriportaalist autopesu, jäi teenusest ilma ning otsustas raha tagasi küsida. Kuu aega saadetud kirjadele ja kõnedele vastuseid ei tulnud.

Autopesula vautšeri soetas Maria pakkumised.ee kaudu vahendatud Ostulaine vautšeriportaalist. Vautšer ostetud helistas naine autopesulasse ja pani aja kinni. Pesupäeva saabudes helistas naine igaks juhuks ette, et veenduda pesukoha asukoha õigsuses.

Kuna sel päeval sadas vihma, öeldi autopesulast, et vihmaga nad teenust ei osuta. Lisaks öeldi, et nende pesija on haigestunud - seega teenus jääb osutamata. Naine oli kuuldust segaduses ja otsustas vautšerit mitte samas pesulas realiseerida vaid selle eest raha tagasi küsida.

Kõigepealt täitis ta Ostulaine.ee lehel saadaoleva avalduse ning pani selle teele. Ta sai ka automaatse kinnituse, et kiri jõudis kohale. Nädala, kahe ja kolme möödudes kirjutas naine meeldetuletuse kauplejale, kuid ei saanud kirjadele vastuseid. Telefonile helistades oli liin kogu aeg kinni ning seega ei saanud ka seda kaudu kauplejaga ühendust.

Naine otsustas seepeale proovida õnne tarbijakaitseametiga, kust öeldi, et antud kaupleja puhul võib olla pigem tegemist kehva klienditeenindusega kui probleemiga, mis ei saa lahendust. Ametil oli õigus.

Kaupleja vabandab: meil läks tavalisest rohkem aega

Delfi pöördus kaupleja poole ja sai vastuse kohe. Ostulaine nimel vastas meile Elias, kes andis teada, et raha on kliendile tagastatud ja ka klienti on sellest informeeritud.

Seotud lood:

"Raha tagastamine kliendile annuleeritud vautšeri eest toimub pärast seda, kui teenuseosutaja kontrollib kas vautšer on juba realiseeritud või mitte. Selles olukorras võttis teenusepakkujal rohkem aega kontrollimiseks ja kinnitamiseks. Vabandame ebamugavuste pärast," edastas toimetusele Elias.

Tarbijakaitseameti avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski selgitas, et Ostulaine.ee taga seisva Retiks OÜ nimel on 2016. aastal esitatud vaid üks avaldus. Möödunud aastal aga kolm.

"Kõik avalused on saanud positiivse lahenduse. Vautšeriportaalidega seonduvalt on käesoleval aastal olnud probleemiks Cherry tegevuse lõpetamine ning ka Crazy Deal, mis kindlasti on suurendanud ka selle sektoriga seonduvate pöördumiste arvu," lisas Turetski.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias