Kümneid kliente alt vedanud veebipood Reset.ee sulges üldse uksed

 (92)
Reset.ee on sulgenud uksed nii kontoris kui ka veebis, tarbijakaitse poole on pöördunud kümneid pahaseid kliente.
Reset.ee on sulgenud uksed nii kontoris kui ka veebis, tarbijakaitse poole on pöördunud kümneid pahaseid kliente.Foto: Repro

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) määras ebaausate kauplemisvõtete ja kümnete pettunud tarbijapöördumiste tõttu veebipoele Reset.ee juba kolmandat korda sunniraha, ent avastas siis, et pood on üldse uksed sulgenud.

Tarbijakaitse teatas täna õhtul Facebooki-postituses, et on saanud päeva jooksul mitmeid pöördumisi tarbijatelt, kes ei saa enam Reset Eesti OÜ-ga telefoni teel kontakti, samuti olevat kontori uksed aadressil Tallinnas Värvi tänaval suletud.

"Alates 23.01.2020 ehk eelmise sunniraha määramisest tänaseni on TTJA-le laekunud kokku 65 tarbija pöördumist. Seetõttu otsustas TTJA määrata Reset Eesti OÜ-le kolmandat korda sunniraha, sel korral summas 6 500 eurot," teatas TTJA.

"Paraku nähtub äriregistrist, et Reset Eesti OÜ on esitanud äriregistrile avalduse veebilehe www.reset.ee ja telefoninumbri +3726007755 kustutamiseks ning muutnud osaühingu aadressi. NB! TTJA uurib asjaolusid, kuid arvestades tarbijate pöördumiste arvu, olge reset.ee veebipoest ostmisega ettevaatlikud."

Õhtu jooksul on ka Reset.ee veebilehekülg lakanud toimimast. Samuti kaotatud Reset Eesti Facebooki-lehekülg.

Esimest korda tegi TTJA veebipoeleee ettekirjutuse 16. oktoobril, kui nõudis viivitamatult lõpetada tellimuste vastuvõtmine toodete osas, mida ettevõttel ei ole olemas või mida kauplejal ei ole võimalik tarnida lubatud tarneaja jooksul.

Seotud lood:

Samuti nõudis amet, et kaupleja avalikustaks oma veebilehel tarbijatele reaalsed andmed kõikide müügiks pakutavate kaupade kättetoimetamise tingimuste kohta, sealhulgas kättetoimetamise ajavahemiku kohta. Kuivõrd eelmise aasta tarbijate pöördumistest nähtus, et paljud inimesed on sattunud olukorda, kus kaupleja venitab ebamõistlikult kaua tarbijatele raha tagastamisega, siis ettekirjutuses toodi välja, et tarbijale tuleb raha tagastada mõistliku aja jooksul.

Kui pärast novembris määratud sunniraha lisandus ligikaudu paari kuu jooksul tarbijakaitsele veel 26 hätta jäänud klientide pöördumist Reset.ee aadressil, tehti uus otsus veebipoe osas jaanuari lõpus.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias