Säästumarketi bränd kadus täna ajalukku. Viimane seda nime kandnud kauplus muudeti Rimiks

 (16)
Säästumarket muutub Rimiks
Säästumarket muutub RimiksFoto: Siim Lõvi

Täna sai ajalooks Säästumarketi kaubamärk, kui viimane seda sümboolikat kandnud kauplus, Tallinnas Tammsaare teel asunud XL Säästumarket Rimiks muutus.

Rimi teatas eelmise aasta lõpus otsusest loobuda Säästumarketi nimest, hüljates nii odavpoodide keti kontseptsiooni, kirjutab ERR. Säästumarketid nimetati ja muudeti ümber Rimideks, osa kauplusi suleti.

Eestis alustas see bränd tegevust 1998. aastal ehk tuleval võinuks kaubamärk tähistada kahe kümnendi pikkust tegevusaega Eestis. Esimene Säästumarket oli Kadaka kauplus, mis avati 2. märtsil 1999.

2000. aastate alguses hakkas Säästumarket suurema hooga laienema: avati 10 uut poodi ning 2001. aastal vajutati veelgi gaasi, et järgmisi kauplusi juurde luua.

2000. aastal oli keti käive kasvanud 323 miljoni kroonini (20,6 miljonit eurot) ja kasum kuue miljoni kroonini (ligi 0,4 miljonit eurot).

2001. aasta seisuga oli Eestis 16 Säästumarketit, ehitamisel kolm.
2001. aasta maikuu seisuga oli Eestis 16 Säästumarketit ning ehitamisel kolm. Sel ajal müüs Säästumarketite omanik Kinnisvaravalduse AS keti Soome ettevõtte Kesko OY tütarfirmale Ruokakesko OY-le.

Järgnevad aastad kuulusid naaberriikide Läti ja Leedu vallutamisele: 2002. aastal avati esimesed kauplused Lätis ja 2005. aastal Leedus.

Seotud lood:

Eestis tõusis Säästumarket 2004. aastal kindlaks turuliidriks. Emori andmeil oli sel aastal Säästumarketi käes 12,4 protsenti kogu jaekaupade turust.

2005. aastal sai kaubandusketi uueks omanikuks Rimi Baltic, mille emafirmadeks olid sel hetkel soomlaste Kesko ja rootslaste ICA. 2007. aastal omandas ICA Rimi Balticu 100-protsendilise osaluse

Target
Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias