Stockmanni toidupoe klient siunab pikki järjekordi ja küsib, kus on iseteeninduskassad?

 (16)
Stockmanni Hullud päevad
Stockmanni Hullud päevadFoto: Eero Vabamaegi

Tallinnas asuva Stockmanni toidupoe mitu püsiklienti on Kasulikule rääkinud, et varem lühikeste järjekordadega silma paistnud esinduslikus toidupoes tuleb nüüd kauba eest tasumiseks tihtilugu kauem oodata.

"Poe püsikliendina olen märganud, et viimasel ajal on järjekorrad väga pikaks muutunud. Tundub, et väga vähe kassasid töötavad korraga. Eesti Stockmannis pole ka iseteeninduskassasid, Helsingi omas aga on. Miks pärast suurt remonti siia neid ei paigutatud," küsib üks klient.

Stockmanni kliendisuhete juht Dea Hein tõdeb, et ka nemad seisavad jaekaubanduses levinud probleemi ees - töötajaid pole lihtsalt võtta.

"Seoses ressursipuudusega klienditeeninduse valdkonnas üleüldiselt, seisab ka Stockmann probleemi ees, kus järjest raskem on täita vakantseid töökohti meie toiduosakonnas. Suhtume tekkinud olukorda tõsiselt ja tegeleme aktiivselt lahenduse otsimisega," lubab ta.

Hein räägib, et Stockmannil on töös ka iseteeninduskassade arendus.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias