Tarbijakaitse esitas kliente petnud kurikuulsa veebipoe tegevuse kohta riigiprokuratuurile kaebuse

 (24)
Reset.ee on sulgenud uksed nii kontoris kui ka veebis, tarbijakaitse poole on pöördunud kümneid pahaseid kliente.
Reset.ee on sulgenud uksed nii kontoris kui ka veebis, tarbijakaitse poole on pöördunud kümneid pahaseid kliente.Foto: Repro

PPA jättis tarbijakaitse- ja tehnilise järelevalve ameti kaebuse kliendid kaubata jätnud Reset.ee kohta menetlusse võtmata, amet esitab kaebuse otse riigiprokuratuurile.

TTJA on endiselt seisukohal, et Reset Eesti (praegune OÜ HHLP) tegevus on olnud õigusvastane,” teatas amet.

„Kuigi PPA kriminaalmenetlust ei algatanud, oleme otsustanud selle edasi kaevata ning esitada kaebuse Riigiprokuratuurile,” seisis teates.

Kuidas raha tagasi saada?

„Sõltumata sellest soovitame edasi jälgida veebilehte www.ametlikudteadaanded.ee ning kaupleja registrikoodi 12707147 järgi vaadata, kas seal on teade uue nimega OÜ HHLP suhtes pankroti- või likvideerimismenetluse algatamisest,” soovitas amet.

Tänase info kohaselt on ettevõte otsustanud taotleda pankrotimenetluse algatamist. See tähendab, et kui Reset Eesti OÜ pankrotiavalduse esitab, siis on tarbijatel võimalus esitada oma nõue ainult pankrotimenetluse raames.

Seotud lood:

Raha tagasisaamine sõltub sellest, kuidas kauba eest tasuti.

1. Tarbija ostis kauba järelmaksuga ja tarbijakrediidilepingu sõlmimisest on möödas 14 päeva või vähem.

Kui tarbija tasus kauba eest järelmaksuga (ehk sõlmis kauba ostmiseks tarbijakrediidilepingu) ja tarbijakrediidilepingu sõlmimisest on möödas 14 päeva või vähem, siis saab tarbija lepingust taganeda. Selleks tuleb tarbijal esitada viivitamatult taganemisavaldus tarbijakrediidi pakkujale (ehk pangale/krediidiandjale, mitte Reset Eesti OÜ-le).

2. Tarbija ostis kauba järelmaksuga ja tarbijakrediidilepingu sõlmimisest on rohkem kui 14 päeva, aga ei ole kaupa veel kätte saanud.

Tarbija saab lepingust taganeda ning ta peab esitama taganemisavalduse OÜ HHLP-le (märkida ära, et endisele Reset Eesti OÜ-le). Taganemisavaldus tuleb saata nii aadressile info@reset.ee kui ka hhlpcompany@gmail.com. Seejärel tuleb taganemisavalduse koopia edastada tarbijakrediidi pakkujale, kes TTJA info kohaselt Esto AS.

3. Tarbija ostis kauba oma vahenditest.

Sellisel juhul peab tarbija esitama oma nõude pankrotimenetluse raames. Selle puhul on oluline samuti meeles pidada, et ettevõte vahetas enda nime ning uus ettevõtte nimi on OÜ HHLP.
Pankrotimenetluse algatamise teates on kirjas pankrotiavalduse läbivaatamise aeg ja koht. Hiljem avaldatakse veebilehel www.ametlikudteadaanded.ee pankrotihalduri kontaktid, kellele saavad võlausaldajad (kättesaamata kaupade eest tasunud inimesed - toim.) oma nõuetest teada anda.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias