Veebipoest lapsele jõulukinki osta püüdnud isa kaotas veidral moel 200 eurot ja jäi kingist ilma

 (45)
Poes
Foto: Ester Vaitmaa

Ebaõnnestunud ostust on möödas kümme päeva, kuid raha pole siiani broneeringust vabastatud.

Pereisa Alexander räägib, et püüdis osta 9. detsembril 1a.ee veebipoest enda lapsele kingituseks Lego-komplekti summas 189 eurot.

"Maksmine SEB pangalingi kaudu õnnestus ning kui pöördusin kaupmehe juurde tekkis viga ning e-poes tekkis maksmise rike," räägib Alexander. Raha broneeriti aga mehe pangakontol ära.

Järgmisel päeval helistas Alexander 1a.ee infotelefonile. "Nemad väitsid, et raha saab tagasi kahe päevaga, kuid raha pole siiamaani tagasi tulnud ja tundub, et jõuludel jääb laps ilma kingituseta," räägib ta.

"Raha jäi e-poe poolt broneerituks ning keegi ei saa mind aidata. Olen poele mitu korda helistanud, kirjutanud. kuid nüüd nad ei võta telefoni vastu," ütles Alexander.

1a.ee juhataj Timo Aava ütles, et antud klient on tõesti nendega ühendust võtnud probleemiga, kus tellimuse vormistamisel tekkis viga ja tellimus ei läinud läbi, aga pank on kliendi raha broneerinud. "Sellistel puhkudel kaardimakse vahendusfirma peab automaatselt teavitama kliendi panka raha vabastamise osas. Hetkel kahjuks ei oska kommenteerida, miks ei ole siiani kliendi pank raha vabastanud ja hetkel uurime, mis on selle põhjuseks," ütles ta.

SEB kommunikatsioonijuht Julia Piilmann ütles aga, et kui maksmine toimus pangalingi kaudu, on tegemist tavalise maksekorraldusega ja kaupmees peab summa kliendile ise tagasi maksma.

"Kui tegemist on aga kaardimaksega, on tõesti võimalus, et tehing jäi lihtsalt broneeringusse ja selle saaks panga poolt kliendi avalduse alusel vabastada. Julgustame sellisel korral klienti pöörduma oma panka probleemi kiiremaks lahendamiseks," selgitas ta lisaks.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias